دانلود آهنگ جدید سانی بنام مطمئنم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 11 اسفند 1394
بازدید : 60
نویسنده : admin

دانلود آهنگ جدید سانی بنام مطمئنم با کیفیت اورجینال

ترانه : دانیال نریمانی آهنگ و تنظیم : سعید جرا

دانلود آهنگ جدید سانی بنام مطمئنم

Download New Music SaniMotmaenam

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید سانی بنام مطمئنم

متن آهنگ سانی بنام مطمئنم

تمام دلخوشیم اینه بهارم بعد پاییزه تو فکرم پیشمی اما دلم هر بار میریزه
با اینکه بودنت با من یه جواریی هوس بوده ولی بار خوش بینم میدونم آخرش خوبه
من مطمعنم برمیگردی من مطمعنم که فراموشم نکردی
تو بی تفاوت بودی اما
من مطمعنم جایه خالی مو پر نکردی که فراموشم تکردی
تو این روزای دلتنگی تو از آغوض من دوری حواست نیست این روزا دلم بی تابه بد جوری
من اینجا منتظر موندم بیا پیشم در رو وا کن دوباره مثل این اون روزا بیا رو پنجره ها کن
من مطمعنم برمیگردی من مطمعنم که فراموشم نکردی
تو بی تفاوت بودی اما
من مطمعنم جایه خالی مو پر نکردی که فراموشم نکردی



کانال کافه متن وعکس عاشقانه


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کافه ی متن وعکس عاشقانه و آدرس textcoffee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وبلاگ:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 690
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com