دانلود آهنگ امیر تتلو و اردلان طعمه بنام تو خودم گم شدم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 11 اسفند 1394
بازدید : 68
نویسنده : admin

دانلود آهنگ امیر تتلو و اردلان طعمه بنام تو خودم گم شدم با کیفیت اورجینال

پخش به زودی از آهنگ من

 دانلود آهنگ امیر تتلو و اردلان طعمه بنام تو خودم گم شدم

Download New Music Amir Tataloo Ft Ardalan TomehTo Khoodam Gom Shodam

خبر تکمیلی در ادمه مطلب …

 دانلود آهنگ امیر تتلو و اردلان طعمه بنام تو خودم گم شدم

تو خودم گم شدم وایستا خودمو نجات بدم / همه با عجله میرن اگه وا میستن هم تو نخ یه نفر دیگن

با سلام خدمت طرفدارن میلونی امیر مقصودلو یا امیر تتلو یا به قول خودشون عمو تتل :d و سلام خدمت طرفردان اردلان طمعه عزیز و سلامی گرم خدمت کاربران وب سایت آهنگ من.

متن اول تیکه ای از آهنگ جدید امیر تتلو به همراهی اردلان طمعه هست که در صفحه اینستاگرام امیر تتلو به اشتراک گذاشته شده و عکس این مطلب هم در صفحه شخصی اینستاگرام اردلان تتلو به اشتراک گذاشته شده .. از عنوان معلوم هست که این دو هنرمند عزیز کشورمون بعد از چند سال میخوان دوباره با هم همکاری در یک تراک جدید به عنوان تو خودم گم شدم رو شروع کنند و به هوادارن خودشون احترام متقابل بزارن در این تراک جدید که ترانه کار هم با همکاری هر دو و تنظیم کننده کار هنوز مشخص نیست که همیشه با نفرات خاصی کار میکنند مانند امیر دیوا یا مسعود جهانی … این آهنگ رو به زودی میتونین از آهنگ من از همین آدرس به محض منتشر شدن دریافت کنید و یا به صورت انلاین گوش کنید .

با تشکر گروه خبری آهنگ من.

TELECHANEL



کانال کافه متن وعکس عاشقانه


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کافه ی متن وعکس عاشقانه و آدرس textcoffee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وبلاگ:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 690
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com