معرفی بازی ایرانی هشت خوان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 11 اسفند 1394
بازدید : 80
نویسنده : admin

با درود

هشت‌خوان از نوع بازی‌های کارتی دیجیتال آنلاین نوبتی بوده که 2 نفر مقابل هم شروع به بازی کرده و هر فرد سعی در شکست دادن حریف با انتخاب بهترین کارت‌ها از کارت‌های موجود در دست خود دارد. هر دور بازی حدود 10 تا 15 دقیقه به طول می‌انجامد. هدف این بازی به چالش کشیدن بازیکن‌ها برای انتخاب بهترین استراتژی و استفاده بهینه از فرصت‌ها و قابلیت‌های کارت‌های خود است. در این بازی همچنین هشت خوان هیجان انگیز و با درجات سختی متفاوت در نظر گرفته شده است که با هر بار به روزرسانی بازی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

شخصیت‌ها در این بازی به صورت کاملا ایرانی طراحی شده و سعی شده است که از تمام المانها و نشانه‌های فرهنگ پهلوانی ایران در آن استفاده شود. وجود شخصیت‌هایی مانند:پشوتن،برسام،گیو، سیمرغ،رستم،فریدون،زال،طوس،گودرز،اسفندیار،بهرام و بسیاری دیگر از شخصیت‌های اساطیری ایران، باعث شده است تا حال و هوای بازی بسیار با فرهنگ ایرانی هماهنگ باشد و بازیکن را به سمت اینگونه الگوها و شخصیت‌ها بکشاند.

در این بازی برای بازیکن هشت‌خوان در نظر گرفته شده است تا در کنار بازی و رقابت با دوستان و بازیکنان دیگر، بتواند به سفری هیجان انگیز برای نابودی تاریکی و رهایی خوبان تلاش کند.این هشت خوان با اقتباس از 7 خوان رستم و همچنین سختی‌ها و دشواری‌هایی که پهلوانان ایرانی هر کدام در مسیر خود داشتند، تعریف شده است و در طول به روزرسانی‌های بازی در اختیار بازیکن جهت ماجراجویی قرار خواهد گرفت.این بازی برای پلتفرم اندروید تهیه و در فروشگاه‌های دیجیتالی منتشر شده است.

منبع:بنیاد ملی بازیهای رایانه ای



کانال کافه متن وعکس عاشقانه


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کافه ی متن وعکس عاشقانه و آدرس textcoffee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وبلاگ:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 690
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com