راهنمای خرید بهترین تبلت‌های بازار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 15 اسفند 1394
بازدید : 51
نویسنده : admin
بهترین تبلت‌های بازار با قیمت ۷۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان - اسفند ۹۴

قصد خرید تبلت جدید دارید اما میان مدل‌های مختلف از برند‌های گوناگون سردرگم شده‌اید؟ ما در این مقاله سعی کرده‌ایم بهترین تبلت‌های موجود در بازار با قیمت زیر ۷۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه مطلب با زومیتهمراه باشید.

تبلت‌ها با ابعاد بزرگ صفحه نمایش خود قصد دارند برخی نیاز‌های مشخص و مبتنی بر اپلیکیشن‌ها را برطرف کنند. بسیاری از ما دلیل انتخاب و خرید یک تبلت را خواندن کتاب، تماشای فیلم، وب‌گردی و امثال این موارد می‌دانیم. اما انتخاب اینکه کدام تبلت می‌تواند نیاز مشخص ما از اینگونه وسایل را به شکل کامل برطرف کند، این روز‌ها بسیار سخت شده است. با وجود تبلت‌هایی چون محصولات خانواده سرفیس مایکروسافت تعریف ما از کاربری یک تبلت تا حدود زیادی عوض شده است.

از آنجایی که دستگاه‌های زیر ۷۰۰ هزار تومان بیشتر برای انجام کارهای معمولی و رزوانه کاربرد دارند، در محدوده تبلت‌های ۷۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان که  محصولاتی با برند‌های بسیار متفاوت حضور دارندانتخاب گزینه‌ی مناسب با توجه به قیمت‌ها و مشخصات فنی متفاوت می‌تواند برای کاربران کاری دشوار باشد. از سامسونگ و لنوو گرفته تا ایسوس وام‌اس‌آی به حوزه تبلت‌های ارزان قیمت یا میان‌رده وارد شده‌اند و هر کدام با رابط کاربری مخصوص و محصولات متنوعی که طراحی کرده‌اند تبلت‌هایی با مشخصات فنی متفاوت را روانه بازار کرده‌اند. محدوده قیمتی ۷۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان جزو پرطرفداراترین و پرفروش‌ترین رده‌های بازار است که بر همین اساس باید در خرید تبلت مناسب دقت بیشتری به خرج داد.

بروزرسانی اسفند ماه:

معمولا بازار تبلت در فواصل زمانی کوتاه مدت دچار تغییرات زیاد نمی‌شود و می‌توان هر از گاهی شاهد معرفی و عرضه‌ی مدل‌های جدید در بازار بود. همچنان این بازار روزهای آرامی را سپری می‌کند و خیلی مدل‌های جدیدی وارد بازار نشده است. برخی از مدل‌ها افت قیمت خوبی داشته‌اند و بعضی از تبلت‌ها با کاهش قیمت کمی روبرو شده‌اند. در لیست اسفند ماه شاهد تغییر زیادی نیستیم و تنها تبلت Predator 8 GT-810 Tablet ایسر به راهنمای خرید ما اضافه شده که طرفداران بازی می‌توانند از این بابت خوشحال باشند. البته محصولات خوب دیگری نیز در بازار یافت می‌شود که قیمت آنها بین ۷۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان است؛ ولی ما در راهنمای خرید خود سعی کردیم در تمامی بازه‌ی قیمتی مورد نظر، بهترین تبلت‌ها را از برندهای مختلف انتخاب کنیم تا تنوع محصول وجود داشته باشد. قیمت کلیه تبلت‌ها از بازار به روز شده است.

نکاتی که پیش از خرید تبلت باید به آن‌ها توجه کنید:

۱. پیش از انتخاب و خرید یک تبلت حتما باید نیاز‌های خود را از این نوع محصولات مشخص کنید. برای شناسایی بهتر نیاز‌های خود توصیه می‌کنم به مطلب راهنمای خرید تبلت مراجعه کنید.

۲. یکی از عمده‌ترین دلایل خرید تبلت‌ها اندازه بزرگ صفحه نمایش این محصولات است؛ بنابراین در این زمینه باید توجه بسیار شود. در بازه‌ی محصولات ۷۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان بیشتر تبلت‌ها اندازه‌ای کمتر یا برابر ۸ اینچ دارند. مهمترین دلایلی که شما ممکن است در بین چند نمونه تبلت‌های ۸ اینچ و کوچکتر خرید خود را انجام دهید، عبارتند از: سهولت حمل و نقل و قیمت ارزان‌تر. اگر تبلت را برای تماشای فیلم و وب‌گردی با رزولوشن بالای تصاویر در نظر دارید، قطعا تبلت‌های ۱۰ اینچی و بزرگتر تجربه بسیار لذت‌بخش‌تری در اختیار شما قرار می‌دهند.

۳. وضوح تصاویر یا همان رزولوشن نمایشگر از دیگر بخش‌های مهم در انتخاب یک تبلت است. رزولوشن و تراکم پیکسل بالاتر در تبلت برابر است با لذت بردن بیشتر از کار با این وسیله. بنابراین در بین تبلت‌های این لیست سعی کنید بالا بودن رزولوشن و تراکم پیکسلی نمایشگر را مد نظر داشته باشید. برای تبلت‌های ۷ و ۸ اینچ رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ می‌تواند انتخاب بهتری به حساب آید. 

۴. افراد زیادی به دنبال تبلت‌هایی هستند که از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند؛ تبلت‌ها در این موضوع به سه دسته تقسیم می‌شوند: گروهی از آن‌ها کاملا از سیم کارت پشتیبانی می‌کنند و قابلیت مکالمه نیز به شما ارائه می‌دهند. گروه دوم از سیم کارت پشتیبانی می‌کنند اما قابلیت مکالمه را در اختیار شما نمی‌گذارند و بالاخره گروه آخر که به کلی نمی‌توانند از سیم کارت و مکالمه پشتیبانی کنند. در بخش مشخصات فنی حتما به این موضوع درباره تبلت منتخب خود توجه داشته باشید.

۵. از دیگر مسائل مطرح در حوزه انتخاب بهتر تبلت‌ها، شرکت سازنده آن‌ها یا همان برند محصول است. در این قسمت توصیه می‌شود انتخاب خود را از بین تبلت‌های کمتر شناخته شده یا اصلا شناخته نشده انجام ندهید. اما در ادامه لیستی خواهید دید که اکثرا توسط شرکت‌های سازنده‌ی چینی و غیر چینی معروف و شناخته شده تولید شده‌اند که البته همگی توانسته‌اند اعتماد بسیاری از کاربران را تاکنون به خود جلب کنند. بنابراین لازم نیست در این مورد زیاد هم سخت‌گیر یا تعصبی باشید. 

۶. طراحی دستگاه از دیگر چالش‌های زمان انتخاب یک تبلت مناسب است. به دلایل مختلف ممکن است بخواهید برای کار کردن با تبلت خود این وسیله را برای مدتی در دست‌‌های خود نگه دارید. در اینجا سبکی و نازکی یک تبلت بسیار اهمیت پیدا می‌کند. اگر تبلت شما سنگین باشد و پس از مدتی دست شما را خسته کند، از انتخاب خود بعدا ناراضی خواهید شد. در همین زمینه‌‌ی طراحی، برخی از تبلت‌ها ایده‌ی جالبی را ارائه می‌کنند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

۷. توجه به نوع پردازنده و مقدار رم تبلت برای اجرای صحیح، سریع و قدرتمند فرامین سیستم‌عامل بسیار ضروری است. در بین تبلت‌های این لیست بیشتر پردازنده‌ها ساخت کوالکام، مدیاتک و اینتل هستند. این سه شرکت در زمینه‌ی ساخت پردازنده سابقه خوبی دارند؛ اما باید به نوع این پردازنده در تبلت‌های متفاوت نیز توجه داشته باشید. مسلما مقدار رم ۲ گیگابایت فضای بیشتری برای اجرای بدون تاخیر تبلت‌ها نسبت به حافظه‌ی رم ۱ یا ۱.۵ گیگابایت فراهم می‌کند. اما در محصولات جدید و گرانتر شاهد بهره‌گیری از ۳ گیگابایت رم هستیم.

۸.سعی کنید پیش از انتخاب هر کدام از این تبلت‌ها یک‌بار آن‌ها را از نزدیک دست بگیرید و موردی را انتخاب کنید که به سلیقه‌ی شما بیشتر نزدیک است.


 در مطلب پیش‌رو قصد داریم چند تبلت مهم و ارزشمند که در بازار ایران بین ۷۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان قیمت خورده‌اند را به شما معرفی کنیم. تقریبا تمام تبلت‌هایی که معرفی خواهند شد از سیستم‌عامل اندروید و البته ویندوز بهره می‌برند و این موضوع نشانه‌ی تسلط بی چون چرای پلتفرم گوگل بر بازار تبلت‌های میان‌رده است. این راهنما برای کسانی توصیه می‌شود که دوست دارند در اسفند ماه در این محدوده قیمت تبلتی را تهیه کنند. 

Predator 8 GT-810 Tablet ایسر

مشخصات فنی:

  • پردازنده‌ی Intel Atom x7-Z8700 Chipset 64bit Quad-Core CPU
  • حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت - قابلیت نصب کارت حافظه
  • حافظه‌ی رم ۲ گیگابایت
  • صفحه‌نمایش ۸ اینچ با رزولوشن  ۱۲۰۰ × ۱۹۲۰ پیکسل - تراکم پیکسلی: ۲۸۳ پیکسل بر اینچ
  • دوربین ۵ مگاپیکسل
  • دوربین جلو ۲ مگاپیکسل
  • ابعاد: ۸.۷ × ۱۲۷ × ۲۱۸ میلی متر
  • وزن ۳۵۰ گرم
  • باتری ۴۴۲۰ میلی آمپر ساعت
  • سیستم‌‌عامل اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی

 تاکنون سیستم‌های کامپیوتری و لپ‌تاپ‌های زیادی را دیده‌ایم که با هدف کاربران حوزه گیمینگ تولید شده‌اند. اما به نظر می‌رسد اهمیت صنعت گیم آنقدر زیاد است که شرکتی چون ایسر تصمیم می‌گیرد تا تبلتی را مخصوص بازی‌خورها معرفی کند. این کمپانی تایوانی در جریان رویداد ایفا ۲۰۱۵ برلین از تبلت گیمینگ خود موسوم به Predator 8 GT-810 رونمایی کرد که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و کاربران می‌تواند در بین بهترین و خاص‌ترین تبلت‌های سال ۲۰۱۵ قرار گیرد. این تبلت جذاب علاوه بر طراحی زیبا با رنگ‌بندی مشکی، نقره‌ای و قرمز خود می‌تواند چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود کند. پریداتور ۸ ایسر به یک پردازنده‌ی قدرتمند مجهز شده که در کنار پردازنده‌ی گرافیگی اینتل اچ‌دی و ۲ گیگابایت رم وظیفه‌ی اجرای دستورات سنگین را بر عهده دارد. محل قرارگیری اسپیگرهای قرمز رنگ این تبلت در نوع خود جالب است. یکی از نقاط ضعف این تبلت ۸ اینچی، عدم پشتیبانی از سیم کارت است که شاید برای دوستداران گیمینگ خیلی مشکل خاصی نباشد.

قیمت ۱,۳۵۰،۰۰۰ تومان

دانلود با لینک مستقیم]]>

کانال کافه متن وعکس عاشقانه


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کافه ی متن وعکس عاشقانه و آدرس textcoffee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وبلاگ:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 690
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com